31 mei

31 mei 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag staan we op en ontbijten wat op de kamer met de etenswaren welke we in de Walmart gekocht hebben. Het plan is om vandaag het Hollywood sign te gaan zien vanaf het Grifftith Observatory. Hier wordt het heelal bekeken op de bekende sterrenkundige manier. Het is een ware publiekstrekker blijkt bij aankomst, de parkeergelegenheden raken al aardig bezet. We parkeren de auto en lopen erheen en al snel doemt het Hollywoodsign op. We hadden ‘m nog niet waargenomen dus het was voor het eerst. Een aparte gewaarwording, dit zie je alleen maar op TV. Hoe gaaf om ‘m nu live te zien. De nodige foto’s gemaakt uiteraard en nog wat rondgelopen en toen weer terug vertrokken naar het Hotel. Erna bealoten we nog naar Hollywood Boulevard te lopen om de Walk of Fame te zien. Was leuk maar viel wat tegen. Het was voorL druk in de straat en we hebben nog wat gewinkeld en een mooi bord gekocht van Route 66, welke we gedeeltelijk nog hopen te berijden.
Het was al laat en we hadden erg weinig gegeten en besloten, ondanks onze moeie benen, naar Denny’s te lopen voor een lekkere maaltijd net als in SF. We werden bij aankomst aardig verrast dat de prijzen ten opzichte van SF zowat de helft waren. Heel apart…dus nog lekkerder gegeten. Hierna weer terug naar het Hotel voor de nacht.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade