1 juni

1 juni 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De hop on bus in SF was ons goed bevallen en daarom besloten we het in LA ook te gaan doen en daar hebben we weer geen spijt van. LA is wat minder spectaculair dan SF, maar dat nam niet weg dat we een goeie keuze hadden gemaakt. Eerst deden we een hele ronde om alles in ons op te nemen en de volgende ronde stapten we uit in Beverly Hills. Hier wat rondgewandeld op Rodeo Drive, erg luxe allemaal. Leuke plaatjes van TV gezien als het om de Golden Globes gaat. Weer een ervRing rijker. Hierna namen we de andere route om richting Venice beach te gaan om wat plaatjes te schieten die Arna graag wilde hebben. Wederom deden we Santa Monica aan, dat hebben we goed gezien dus. Bij Venice beach zijn we uitgestapt om plaatjes te schieten en daarna weer de route vervolgd terug naar Beverly Hills. Daar overhestapt op de bus richting ons hotel. We werden op Hollywood bvd afgezet en liepen vervolgens terug richting hotel. Onderweg bij Wendy’s wat gegeten want we hadden nog niks op behalve het ontbijt in de kamer.
Daarn nog wat boosschapjes voor de lange rit van morgen en verder rustig aan op de hotel kamer.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl